Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

We are all migrants.

4 σχόλια:

  1. Εξαιρετικά συγκινητική σύλληψη! Αν και με τον χαρακτηρισμό αυτής μόνο της φωτογραφίας αδικώ πολλές από τις υπόλοιπές σου. Ανακάλυψα το blog σου μόλις πριν μια βδομάδα και έφαγα κόλλημα! Ίσωςγιατί κι εγώ κάποια στιγμή επιχείρησα να χρησιμοποιήσω τα playmobil - και όχι μόνο - των παιδιών μου που είναι τώρα 19 και 16 χρονών δίχως όμως να καταφέρω και τίποτα σπουδαίο. Σίγούρα πάντως γιατί οι ιδέες αλλά και η εκτέλεση είναι ασύλληπτα εύστοχες, πρωτότυπες και δημιουργικές. Αναδημοσίευσα την φωτο για τις Πανελλαδικές και κοινοποίησα το blog σου σε ένα δικό μου ταπεινό blog-άκι που είναι ακόμη ημιτελές και δεν έχει μεγάλο κοινό. Θα σε παρακολουθώ καθημερινά. Καλή συνέχεια και ...σ ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, Έλενα! Τα δικά σου λόγια είναι τα συγκινητικά και δεν ξέρω πραγματικά πώς να σε ευχαριστήσω! Πες μου λίγο για την προσπάθεια που έκανες με τα playmobil. Και τι εννοείς ότι δεν κατάφερες και τίποτα σπουδαίο. Γιατί, ποιός κατάφερε κάτι πραγματικά σπουδαίο κάνοντας τέτοιου είδους δημουργίες και, κυριώς, σπουδαίο για ποιον; Δεν ξέρω αν το κατάλαβες, αλλά σκοπός μου είναι να σε παρακινήσω να το ξαναρχίσεις, να το συνεχίσεις και να το πιστέψεις περισσότερο. Αυτό που έχει σημασία νομίζω είναι η έκφραση αυτού που νιώθεις και αυτού που πραγματικά θες να πεις βγάζοντάς το από το πολύ μέσα σου.
      Και πάλι ένα ολόψυχο ευχαριστώ και περιμένω, ε;

      Διαγραφή
    2. Αστεία-αστεία χωρίς καλά- καλά να το καταλάβω σήμερα ψάχνω στα αρχεία μου για φωτογραφίες με παιχνίδια των παιδιών μου... Δε θέλω να σε απογοητεύσω αλλά μου φάνηκαν σα ζωγραφιές τρίχρονου δίπλα σε έργο μεγάλου ζωγράφου! Στην ουσία πρόκειται για κάποιες ιδέες που είχα που όμως ουσιαστικά δεν ολοκληρώθηκαν αλλά έχοντας το μικρόβιου του φωτογράφου, και γνωρίζοντας πως η έμπνευση κάνει κύκλους, έρχεται παρέρχεται, επανέρχεται,δεν αποκλείεται κάποια στιγμή να μου προκύψει και σου υπόσχομαι πως όταν συμβεί θα είσαι από τους πρώτους που θα το μάθουν. Ως τότε, ας επικεντρωθούμε στη δικιά σου αξιόλογη δουλειά..! Περιμένοντας τον αυριανό σου φωτο-playmo-σχολιασμό. Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
    3. Θα ήθελα πάρα πολύ να έβλεπα κάποιες από αυτές τις φωτό που θεωρείς ζωγραφιές τρίχρονου, δεδομένου ότι θεωρώ τις ζωγραφιές των τρίχρονων παιδιών αυθεντικά έργα τέχνης!
      Όποτε νιώσεις έτοιμη να μοιραστείς κάτι παλαιό σου ή κάτι καινούργιο σου, μπορείς να μου το στείλεις στο email: plasticobilism@gmail.com.
      Ελπίζοντας ότι μια μέρα θα λάβω κάτι από σένα, σε ευχαριστώ για άλλη μια φορά και σε καληνυχτίζω!
      Να είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή