Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

No! Fanzine.

Μία από τις μεγαλύτερες τιμές που μου έχουν συμβεί από τη μέρα που ξεκίνησε αυτή η ιστορία με τα playmobil, είναι αυτή εδώ.

Κάποιοι απίστευτοι Ισπανοί, Βάσκοι συγκεκριμένα, μου παρουσιάζουν το απίστευτης αισθητικής ηλεκτρονικό (προς το παρόν) περιοδικό τους και μου ζητούν να με φιλοξενήσουν σε αυτό ως τον καλλιτέχνη του μήνα. Η χαρά μου ήταν απίστευτη, ειδικά όταν είδα τη δουλειά των υπόλοιπων καλλιτεχνών που είχαν φιλοξενήσει στα προηγούμενα τεύχη τους.

Το αποτέλεσμα είναι αυτό:
Y desde Grecia con amor, y denuncia social, nos llega la portada del genial fotógrafo Nikos Papadopoulos, artista invitado de este mes.


Μπορεί να μην καταλαβαίνω λέξη ισπανικά, και ακόμα περισσότερο βασκικά, αλλά η αισθητική τους με αφήνει τουλάχιστον εντυπωσιασμένο.

Το συγκεκριμένο εξώφυλλο είναι η τελευταία φωτογραφία που είχα τραβήξει αποχαιρετώντας το 2013. Με το διαφανές τους λογότυπο πάνω αριστερά σχηματίστηκε, χωρίς μάλλον να το αντιληφθούν ούτε οι ίδιοι, μια γερμανική σημαία μέσα σ’ αυτό το εμφατικό ΝΟ!
Δεν θα μπορούσε να βγει τίποτα πιο ξεκάθαρο από αυτό.

Τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου και πιο συγκεκριμένα τον ευγενέστατο και πανέξυπνο Ibai Idoeta για τις πολύ εύστοχες ερωτήσεις του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου